WTH opent nieuw kenniscentrum

WTH Vloerverwarming & -koeling geeft een flinke impuls aan zijn educatieve doelstellingen. Op 1 oktober opende de toonaangevende leverancier van vloer- en wandverwarming en -koeling een nieuw kenniscentrum in het onlangs uitgebreide WTH-pand. Deze professionele en comfortabele lesruimte staat volledig in het teken van de verschillende WTH-systemen.

Het lesmateriaal wordt opgesteld door Mark Garvelink, opleidingscoördinator bij WTH. Hij is zeer trots op het centrum: “Het kenniscentrum heeft alles in zich om de fijne kneepjes van onze installaties te leren. Voor iedereen die dat wil. Van onze eigen medewerkers en studenten tot partners en klanten van WTH.” In het kenniscentrum zijn alle innovaties van WTH aanwezig. Ook wordt er gebruik gemaakt van een standalone verwarmingssysteem. Dit geeft de cursisten de vrijheid om alle mogelijkheden uit te proberen op het gebied van verwarmen en koelen. Ideaal les- en oefenmateriaal dus.

Professioneel uitgeruste theorie- en praktijkruimte

Het kenniscentrum heeft een theorie- en een praktijkgedeelte. Het theoriegedeelte is uitgerust met technische snufjes die de interactiviteit en de aantrekkelijkheid van de theorielessen bevorderen. Zo worden de lessen ondersteund door moderne presentatiemiddelen en werkende WTH-installaties. Ook in het praktijkgedeelte zijn WTH-systemen aanwezig, waaronder diverse verdelers en thermostaten. De verdelers en thermostaten zijn aangesloten op de vloer en staan volledig in dienst van de lesprogramma’s. In de praktijkruimte zijn verder bouwkundige zaken zichtbaar, zoals zes vloerbakken met verschillende afwerkvloeren. Daarmee komen alle mogelijke manieren van isoleren en monteren aan bod.

WTH is de toonaangevende leverancier van vloer- en wandsystemen voor verwarmen en koelen. Al meer dan 30 jaar ontwikkelt, produceert en verkoopt WTH met succes kwalitatief hoogwaardige systemen die een bijdrage leveren aan een laag energieverbruik en een optimaal comfort. Algemene informatie over WTH vindt u op www.wth.nl.

Publicatiedatum: 2 oktober 2008