WTH introduceert 5 slimme concepten tijdens VSK 2014

WTH introduceert 5 concepten tijdens VSK 2014

WTH Vloerverwarming introduceert 5 slimme concepten tijdens de VSK 2014. Door deze concepten wordt het voor klanten eenvoudiger een keuze te maken. De vijf duurzame concepten zijn geschikt voor verwarming en koeling en kunnen in elke marktsegment toegepast worden. Zowel nieuwbouw als renovatie. Energiezuinigheid en comfort voor de eindgebruiker staan uiteraard centraal.

Vijf slimme concepten

WTH Basic is het vertrouwde concept voor verwarmen. Dit concept bestaat uit een eenvoudige regeling en is geschikt voor zowel nieuwbouw als renovatie.

WTH Basic+ is het slimme concept voor verwarmen met een naregeling. Dit concept bestaat uit een regeling per ruimte en zorgt voor extra comfort en energiezuinigheid.

WTH Comfort is het concept voor verwarmen of koelen. Dit concept bestaat uit een regeling per ruimte en zorgt voor extra comfort door de toepassing van koeling.

WTH Comfort+ is het concept voor gelijktijdig verwarmen en koelen. Dit concept bestaat uit een regeling per ruimte en is extra comfortabele door de individuele keuze voor verwarmen of koelen. Dit is concept is extra energiezuinig.

WTH Vareno is het renovatieconcept voor grootschalige en kleine renovatieprojecten. Door slimme combinaties van materialen blijft de opbouwhoogte beperkt. Uniek is de totaalprestatie op het gebied van verwarmen, koelen, geluidsreductie en brandwerendheid in een lage vloeropbouw.

Altijd een passende oplossing

Alle concepten zijn duurzaam, comfortabel, flexibel, maatschappelijk verantwoord geproduceerd en altijd met een passende oplossing. Door onze jarenlange ervaring hebben we succesvolle projecten gedaan in zeer diverse markten: wonen, werken, zorgen, leren, sporten. De introductie gaat gepaard met een nieuwe campagne en website www.wth.nl.

Productinnovaties

Tijdens de VSK laat WTH ook diverse productinnovaties zien.

3- balks C-2050

De stalen 3-balks verdeler wordt vervangen door een kunststof variant. Deze lichte en compacte verdeler wordt toegepast bij laag temperatuur verwarming en hoog temperatuur koeling. Dus per afzonderlijk vertrek kan er gekozen worden voor verwarmen of koelen.

UPM3 pomp

Deze pomp  is de nieuwe A-label circulatiepomp en gaat de UPM2 pomp vervangen in alle mengverdelers. Deze pomp is nog compacter en energiezuiniger. De pomp functioneert optimaal als deze direct vanuit de UMR wordt aangestuurd.

UMR Vario en Quatro

De UMR is verder doorontwikkeld en zorgt er voor dat er nu meer groepen per basis- en uitbreidingsmodule aangestuurd worden. PWM-sturing van de pomp is nu ook mogelijk en er is tevens een aansluiting voor retourbegrenzing. De UMR Quatro is eenvoudig toe te passen in combinatie met de 3- of 4- balksverdeler. Omschakeling van verwarmen en koelen via de ruimtethermostaat per vertrek is nu mogelijk.

Publicatiedatum: 16 januari 2014