TBI veiligheidsdag 2016

TBI-bedrijven organiseren eerste Veiligheidsdag op 11 oktober 2016
WTH zet veiligheid op 1. Dat doen we door te werken conform de TBI-Veiligheidsrichtlijn, door te investeren in trainingen en opleidingen, door goede veiligheidsprocedures te hanteren en te investeren in veilig materieel en materiaal. Daarnaast zijn we voortdurend bezig met het verhogen van het veiligheidsbewustzijn. Want het gaat vooral ook om het bewust veilige gedrag van onze mensen.

Van elkaar leren
Om die reden organiseert TBI op 11 oktober 2016 de eerste TBI Veiligheidsdag. Op die dag staan alle TBI-bedrijven letterlijk en figuurlijk stil bij veiligheid met als thema ‘Leren van elkaar’. Ieder bedrijf geeft hier op zijn eigen manier invulling aan met presentaties, korte filmpjes en speeches. Een belangrijk onderwerp op de agenda zijn de verbetervoorstellen voor veiligheid die in de aanloop van dit event uit het veld zijn verzameld. Uit deze verbetervoorstellen is een top drie samengesteld die op 11 oktober wordt gepresenteerd en toegelicht. Zo willen we leren van elkaar.

We doen het met zijn allen
Als we met de hele bouw-, infra- en technieksector de schouders zetten onder dit belangrijke thema, boeken we echt grote vooruitgang. Want wie wil er niet gezond en heelhuids thuiskomen na een dag hard werken?

Publicatiedatum: 26 september 2016