Terug naar overzicht

Commercieel Medewerker Binnendienst Handel

40 uur per week
Standplaats Dordrecht

Wij willen ons team graag uitbreiden en bieden een leuke kans voor jou als starter om te groeien in de functie van Commercieel Medewerker Binnendienst Handel.

Wat ga je doen?

Na een gedegen inwerkperiode waarin je de producten en de markt leert kennen, bouw je een eigen relatiekring op en draag je zo bij aan de resultaten van de onderneming. De functie is met name verkoop georiënteerd, maar ook administratieve werkzaamheden behoren tot jouw dagelijkse werkzaamheden.

In eerste instantie ga je uitvoerend te werk waarin je de telefoon en de algemene mailbox waarin de aanvragen binnenkomen beheerd. De prijzen van onze producten zoekt of vraag je op en offreer je aan de klant. Je verdiept je in onze productwereld en zorgt voor een correct advies en een concurrerende aanbieding aan de afnemers. Soms doen we een beroep op je creativiteit wanneer een bepaald onderdeel niet voorhanden is.

De telefoon gaat de hele dag door, daar raak je niet van in de stress. Ook niet als je in gesprek zit en er staat een klant in de wacht. Jij blijft onder alle omstandigheden vriendelijk en correct. Je bewaakt het orderproces en draagt mede zorg voor een juiste aflevering van de producten. Je houdt je aan de afspraken die je met de klant maakt. Dat zijn ze namelijk van ons gewend.

Je werkt nauw samen met de teamleider Handel (jouw leidinggevende).
Jullie hebben samen een mooie uitdaging, want de afdeling willen jullie verder professionaliseren en hebben jullie een verhoging van de omzet tot doel gesteld!

Hier zit een mooie ontwikkeling voor je in! We willen namelijk het verkoopproces van de afdeling professionaliseren en digitaliseren zodat de klant middels de website zijn product online kan bestellen, realtime de prijzen van het product ziet en waar zijn pakket zich op dat moment bevindt (track & trace). Kortom het is de bedoeling dat het verkoopproces binnen de afdeling Handel anders wordt ingericht en wordt verbeterd. Je krijgt veel vrijheid om dit op te zetten en je ideeën uit te werken tot concrete acties. 

Gezien de ontwikkeling waarin de afdeling Handel zich in bevindt en professionaliseringsslag die de afdeling wil gaan maken is dit een hele leuke functie voor een starter of een junior die in deze functie de volgende stap in zijn/haar loopbaan ziet en zich uiteindelijk verder wil ontwikkelen binnen WTH. 

Wat vragen wij?

Waar kom je te werken?

WTH maakt onderdeel uit van TBI; één van de grotere bouw-, techniek- en infra concerns binnen Nederland en kenmerkt zich als marktleider en dé specialist op het gebied van comfortsystemen. Al meer dan vijftig jaar ontwikkelt, produceert en verkoopt WTH met succes kwalitatief hoogwaardige systemen die een bijdrage leveren aan een laag energieverbruik en een optimaal comfort. Zowel de nieuwbouw als renovatie. WTH is een dynamisch bedrijf in transitie en volop bezig met innovatie.

Wat krijg je van ons?

We bieden veel ruimte voor creativiteit, eigen initiatief en zelfstandigheid om jezelf en onze onderneming verder te professionaliseren en toekomstbestendig te maken. Je komt terecht in een informele, collegiale en flexibele werksfeer met ruim 80 collega’s. Je krijgt een prima salaris en daarnaast heb je 25 vakantiedagen + 13 ADV dagen op fulltime basis, een goede pensioenregeling en kunnen je kinderen gebruik maken van het TBI Studiefonds. Uiteraard geven we je ook de mogelijkheid om opleidingen te volgen.

Zie je het zitten?

Herken jij je in dit profiel en zie je WTH wel zitten? Laat het ons weten door je motivatie en CV te mailen naar Miranda Lange (HR) via lange@wth.nl.

 

Solliciteer direct